5 februari 2009

ÖNSKA LÅT!

Det finns inget att vänta på...det är bara att sätta igång att önska just din favorit låt.
Skriv vilken låt och en motivering till varför du just vill höra den låten i kommentarer under detta inlägg. Spelas inte din önskelåt nu på måndag (2009-02-09) så gör jag mitt bästa för att försöka rota fram den i arkivet till veckan därpå.

Givetvis kan du tillägna låten till någon annan, kanske dina päron, farfar eller varför inte tilll någon person du beundrar i hemlighet?

Programmet sänds på måndag i PiteFm Studentradion 92,8 eller kan du lyssna via webben:
www.pitefm.se

6 kommentarer:

  1. Jag vill höra Mando Diaos nya. dance with somebody!

    SvaraRadera
  2. (Beach Boys- God Only Knows)

    Speciellt tillägnad Filippa!

    God only knows att höra
    kanske en sommar till vi kan köra
    förbi vildsvinet och döda haren
    ända till ladugårdsbaren

    Också slänger vi en tanke till Bengt Boll
    för denna sång han ledde utan kontroll.

    SvaraRadera
  3. Denna vecka vill jag höra Fergie - Labels or Love. Det är en må bra låt och det är ju trots allt Alla hjärtans dag snart! =)

    SvaraRadera
  4. Jag vill önska låten "First Day Of My Life" med Bright Eyes, för det är en fin låt. Svårare än så behöver det inte vara med att motivera. Den framkallar känslor.

    =)

    SvaraRadera
  5. Jag vill önska Maia Hirasawa med Gothenburg. För att de e en skön låt! /Ulle

    SvaraRadera
  6. Hej hej hallå!

    Tänkte önska en låt.

    En låt som verkligen får en att fundera. Bra skönt gung i den. plus att de ett helt otroligt gitarrspeleri som får en att tappa hakan. Lovar att radiopubliken skulle uppskatta en lite halv annorlunda låt.

    Gjord av gitarristen från red hot chili peppers..

    John Frusciante - Murderers

    Om du känner att henne låt faller dig på läppan kommer jag lägga in denna i radioman åt dig!

    SvaraRadera